CONIPUR 255, SVI bezešvý, syntetický, jednovrstvý, bez ochranné vrstvy na ocelovou podkladní konstrukci
| SVI/019/2001 |
CONIPUR 255, SVI bezešvý, syntetický, jednovrstvý, bez ochranné vrstvy na ocelovou podkladní konstrukci |
| Typ a aplikace SVI: |
bezešvá, syntetická, stříkaná. |
| Vrstvy |
| Podkladní konstrukce: |
ocel |
| Přípravná vrstva: |
adhezní nátěr s protikorozními účinky CONIPOX 81 ve dvou vrstvách. První vrstva v množství 0,2 kg/m2, druhá vrstva v množství 0,2 kg/m2, rovnoměrný posyp křemičitým pískem frakce 0,7-1,2 mm. Adhezní můstek CONIPUR 79 nastříkaný v množství 0,1 kg/m2.
CONIPUR 84 v množství 0,1 kg/m2 - jako adhezní nátěr na ocelovou podkladní konstrukci opatřenou epoxidovým základním nátěrem s vysokým obsahem zinku nebo žárově zinkované ocelové podkladní konstrukce. |
| Vodotěsná vrstva: |
dvousložková polyuretanová pryskyřice CONIPUR 255 nanášená stříkáním v jedné vrstvě o celkové nominální tloušťce 5 mm na vodorovné podkladní konstrukce (minimální tloušťka v žádném kontrolním měření nesmí klesnout pod 4 mm !), 3 mm na svislé podkladní konstrukce (minimální tloušťka v žádném kontrolním měření nesmí klesnout pod 2,4 mm !). |
| Ochranná vrstva: |
na podkladní konstrukci trvale umístěné mimo vliv UV záření bez ochranné vrstvy, na podkladní konstrukci vystavené vlivu UV záření (boky žlabu kolejového lože) ochranný nátěr CONIPUR 258 v množství 0,4 kg/m2 - 0,6 kg/m2. |
| Tloušťka kolejového lože: |
minimální tloušťka kolejového lože od ložné plochy pražce k vodotěsné vrstvě 0,35 m. |
| Vhodnost použití: |
zemní vlhkost a stékající voda. |
|
(statická verze - archiv)